نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5425
-
الف
+

فریبا نادری: سفر به کربلا افتخار بزرگی برای من بود/ از کودکی آرزوی زیارت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتم

فریبا نادری سفر به کربلا را افتخار دانست و از این که در مسیر پیاده روی اربعین گام بر داشته ابراز خرسندی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، راهپیمایی اربعین به یکی از آیین‌ها و سنت‌های نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمام دوست داران «حسین بن علی ع» تبدیل شده است.

هر سال بخش زیادی از مردم ایران، افغانستان، پاکستان و هند از اواسط محرم مهیای حضور در راهپیمایی اربعین می‌شوند و در این میان بعضی از هنرمندان ایران در مسیر عشق همپای دیگر زائرین راهی سرزمین عشق و ایثار می شوند.

«فریبا نادری»، بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 او  را با نقش پری سیما در سریال «ستایش» می‌شناسند طی مصاحبه ای از خاطرات سفر به کربلا سخن گفت.

وی اظهار داشت: سال 94  به راهپیمایی اربعین رفته و اگر بار دیگر توفیق زیارت حضرت اباعبدالله(ع) را پیدا کنم حتماً در اولین فرصت باز به کربلا سفر خواهم کرد.

فریبا نادری ادامه داد: از دوران کودکی آرزویم سفر به کربلا بود که بالاخره قسمتم شد؛ هرکس به کربلا نرفته نمی‌تواند آن لحظات و حس و حال را درک کند؛ واقعاً دنیایی بود که فقط با چشمان خود می‌توان دید؛ دنیایی که برای دیدنش باید به خویشتن خویش بازگشت.

وی تأکید کرد: من افتخار پیدا کردم به پیاده‌روی اربعین بروم و همیشه از این موضوع خوشحالم؛ امیدوارم هرچه زودتر باری دیگر توفیق پیدا کنم به این سفر بروم.

فریبا نادری در کربلا

بازیگر سریال ستایش به تسنیم گفت: راهپیمایی اربعین و به محضر امام حسین(ع) رسیدن، درس‌هایی است که بیش از گفتن، درونی است.

وی ادامه داد: من همیشه خاطره‌هایم درونی و گفتنی نیست اما این سفر بیش از هرچیزی درس و آموختن است؛ بسیار توکل و صبوری را از نزدیک دیدم و همه تعریف‌ها و روایت‌های مختلفی را که از حادثه عاشورا و اتفاقات کربلا شنیده بودم در آنجا برایم مرور می‌شد. از خودگذشتگی و تلاش برای اهداف بالاتر و مقدس‌تر همه جزو نکاتی است که همیشه از آن سفر به یاد دارم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فلمی درباره امام حسین(ع) ساخته شود دوست دارد کدام نقش را ایفا کند، گفت: اصولاً به این سوال جوابی نمی‌دهم اما فکر می‌کنم اگر انتخاب شوم؛ ترجیح میدهم در این نوع از فلم های مذهبی و آیینی نقش مثبت بازی کنم.

فریبا نادری در ستایش 3

درپیوند با این خبر بخوانید:

پری سیما در ستایش 3 ترسناک تر می شود/مردم در دنیای واقعی از من متنفر شده بودند/با پول های «حشمت فردوس» مسافرت می ری؟!!

«فریبا نادری» از دشواری های نقش «پری سیما» در «ستایش 3» سخن گفت

دانلود سریال «ستایش 1»

دانلود سریال «ستایش 2»

داستان سریال «ستایش 3»

نخستین تیزر رسمی سریال «ستایش3» منتشر شد

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر